מדיניות החזרה והחלפת מוצרים

  1. לאחר ביצוע עסקת הרכישה באתר, יישלח למשתמשת, לכתובת הדואר האלקטרוני שמסרה בעת ביצוע העסקה, מסמך המפרט את פרטי העסקה כנדרש לפי חוק הגנת הצרכן (להלן: "מסמך פרטי העסקה").
  2. ביטול עסקה ניתן לבצע בהתאם לתנאים שיפורטו להלן, ובאמצעות יצירת קשר עם החברה באחת מן הדרכים הבאות:
    1. מילוי טופס ביטול עסקה באתר ;
    2. בדואר אלקטרוני לכתובת Wewearmiel290820@gmail.com;
    3. במוקד שירות הלקוחות בטלפון 054-333-8555;
  3. בהודעת הביטול תציין הלקוחה את שמה, מספר תעודת הזהות שלה ואת מספר ההזמנה (המצוין במסמך פרטי העסקה).
  4. לקוחה רשאית לבטל את ההזמנה, בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן"), הכל כמפורט להלן:
    1. לקוחה רשאית לבטל את העסקה מיום עשייתה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר, או מיום קבלת מסמך פרטי העסקה, על פי המאוחר מבניהם;
    2. ביטול עסקה על-ידי אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש ייעשה בתוך 4 חודשים ממועד ביצוע העסקה, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין הרוכש לבין החברה (כולל שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית). החברה תהא רשאית לבקש מהלקוח להציג תעודה המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש.
    3. בביטול עסקה שלא עקב פגם במוצר, אי התאמה בין המוצר לבין מסמך פרטי העסקה (להלן: "אי התאמה") או הפרה אחרת של תנאי העסקה - תהא רשאית החברה לנכות דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם;
    4. לקוחה שביטלה עסקה ,שלא עקב פגם במוצר, אי התאמה, או הפרה אחרת של תנאי העסקה, נדרשת להחזיר את המוצר  למחסני החברה, על חשבונה.
    5. לקוחה שביטלה עסקה עקב פגם במוצר, אי התאמה או הפרה אחרת של תנאי העסקה ע"י החברה, תודיע על כך לחברה ויתואם איתה מועד לאיסוף המוצר.
    6. ביטול עסקה והחזר כספי יתאפשר רק בכרטיס האשראי באמצעותו בוצעה ההזמנה באתר.
    7. לקוחה המעוניינת בכך, תוכל לבחור בין השבה כספית כמפורט לעיל, לבין החלפת המוצר למוצר שווה ערך או קבלת שובר זיכוי לרכישה חוזרת באתר. תוקף שובר הזיכוי הינו לפי הכתוב ולא יפחת משנתיים ימים מיום מסירתו ללקוח.
  5. ביטול עסקה והחזרת המוצר, שלא עקב פגם במוצר, אי התאמה בין המוצר לבין מסמך פרטי העסקה או הפרה אחרת של תנאי העסקה, תעשה כל עוד לא נעשה שימוש במוצר ו/או נגרם פגם או נזק וכל עוד המוצר נשמר באריזתו המקורית.

החלפת מוצר

  1. בנוסף לאמור לעיל, ניתן להחליף את המוצר הנרכש לדגם אחר/לאותו דגם בצבע אחר/למידה קטנה או גדולה יותר וזאת כל עוד לא נעשה שימוש במוצר ו/או נגרם פגם או נזק וכל עוד המוצר נשמר באריזתו המקורית וזאת תוך 7 ימים מיום הקניה.
  2. שימי לב בהחלפת מוצרים ו/או השבת מוצרים, שלא עקב פגם במוצר ו/או עקב טעות שלנו, ההחלפה/ההשבה כאמור, לפי העניין, כרוכה בתשלום עלויות שילוח.
  3. החלפה בחינם עם שליח עד הבית תעשה רק במקרה של טעות שלנו ו/או פגם במוצר.
  4. יובהר כי ניתן לבצע החלפה ו/או השבה של מוצרים שנרכשו באתר, גם במחסני החברה.
  5. החלפת מוצר/ים תתאפשר אך ורק בהצגת אישור רכישה, כגון טופס אישור עסקה.

 

עודכן לאחרונה ביום ‏31/1/2023